indonesie het land van mijn oma - Reisverslagen van fieke opdam - WaarBenJij.nu indonesie het land van mijn oma - Reisverslagen van fieke opdam - WaarBenJij.nu
indonesie het land van mijn oma

Over een paar weken is het zo ver....ik ga oma bezoeken!! Dat klinkt bijna sarcastisch want oma is al jaren dood. Als kind van 4 besloot ik echter al eens de geboorteplaats van mijn bijzondere oma te bezoeken. En daarom, ondanks dat ik er nog nooit ben geweest, voelt het alsof Indonesië en ik elkaar kennen als vroegere vrienden.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2015

Airco en een pepertje

15 Augustus 2015

In het vliegtuig :)

13 Augustus 2015

Morgen vertrek ik...

29 Juli 2015

Het land van mijn oma
fieke

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4763

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 30 Augustus 2015

indonesie het land van mijn oma

Landen bezocht: